Weergave prijzen (BTW)
Particulier of Zakelijk
Weergave van onze prijzen is exclusief BTW.
 

Veel gestelde vragen

BESTELLEN
Hoe kan ik online klant van CV1001 worden? 
Zonder registratie is het mogelijk om een bestelling te plaatsen. U kunt echter ook klant worden van CV1001 door u te registreren.
 
Bent u een professionele afnemer?
Voor de professionele afnemer hanteren wij extra aantrekkelijke voorwaarden. 
 
Hoe kan ik iets bestellen bij CV1001? 
Bestellen is mogelijk via:
• onze uitgebreide webshop
 
Waar blijft mijn online bestelling? 
Na ontvangst van uw online bestelling krijgt u per e-mail een bevestiging. Veelal zijn de artikelen uit voorraad leverbaar. Zoniet dan zijn ze vaak de volgende werkdag leverbaar. Voor speciaal te bestellen artikelen geldt meestal een langere levertijd, die CV1001 u zal mededelen.
 
BETALEN
Op welke manier kan ik betalen? 
U kunt op CV1001.nl uw bestelling op de volgende manieren betalen:
Betaalwijze Betaalkosten incl. BTW
iDeal Gratis
Vooruitbetaling Gratis
Betalen bij levering pakketpost (contant, rembours)       € 15,-
 
Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt? 
Dagelijks (met uitzondering van het weekend) worden de betalingen verwerkt en u ontvangt binnen 1 tot 2  werkdagen reactie van CV1001
 
Mijn computer liep vast halverwege mijn iDEAL betaling. Wat moet ik doen? 
Als u geen bevestigingsscherm bij uw iDEAL betaling heeft gekregen dan is uw betaling waarschijnlijk mislukt. U kunt via uw eigen internetbetaalomgeving nakijken of uw betaling via iDEAL wel of niet is verwerkt. Als de betaling is mislukt kunt u het gewoon nog eens proberen. Bij twijfel kunt u uiteraard ook bellen met een van onze medewerkers.
 
Kan ik ook een vooruitbetaling doen als mijn bank er niet bij staat? 
Als uw bank (nog) niet de mogelijkheid van iDEAL aanbiedt, dan kunt u de vooruitbetaling die CV1001 vraagt zelf regelen via een overschrijving van uw bank. Houdt u er rekening mee dat de levering van uw bestelling pas na verwerking van uw betaling zal plaats vinden. Alle benodigde gegevens vindt u op de bevestigingsemail die u ontvangt nadat u de bestelling heeft geplaatst.
 
Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen? Wat moet ik doen? 
Indien u betaald heeft, maar er wordt binnen 1 tot 2 werkdagen geen contact met u opgenomen, stuur dan even email naar info@cv1001.nl met de door u geselecteerde vestiging. 
 
Hoe snel heeft CV100 mijn betaling via iDEAL binnen? 
Net zoals uzelf, krijgt CV1001 direct na uw iDEAL betaling een bevestiging van de bank dat de betaling is uitgevoerd. Dat is voor ons de bevestiging dat er tot levering van uw bestelling kan worden overgegaan.
BEZORGEN
Kan ik zelf bepalen wanneer er wordt bezorgd? 
In overleg kunt u afstemmen wanneer de materialen bij u thuis bezorgd worden. 
 
Brengt CV001 bezorgkosten in rekening? 
Indien u de materialen niet zelf kunt vervoeren, dan kunnen wij de materialen op adres bezorgen*. 
 
CV1001 hanteert de volgende bezorgkosten. Indien alle artikelen per pakketdienst verstuurd kunnen worden, dan rekenen wij vanaf € 50,- geen bezorgkosten. Voor orders onder de € 50,- rekenen wij € 6,75. Zware en grote artikelen kunnen wij niet per pakketdienst versturen. Voor deze orders verzorgen wij zelf het transport. Orders boven de € 200,- bezorgen wij gratis. Voor orders onder de € 200,- brengen wij dan € 24,95 in rekening. Als u artikelen in uw winkelwagen zet, dan ziet u automatisch welk tarief van toepassing is. 
(Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW.) 
 
* Uitgezonderd zijn de Waddeneilanden en Zeeuws-Vlaanderen. Levering en eventuele extra kosten in overleg. De te leveren materialen worden zo dicht mogelijk bij het bezorgadres, op de verharde weg, naast de auto gelost. We kunnen vaak wel assistentie verlenen bij het verdere transport. Maar dit is niet standaard en voor risico van de klant.
 
Moet ik extra betalen als iets wordt nageleverd? 
CV1001 streeft ernaar de bestelling in 1 keer uit te leveren. Lukt dit niet, dan zullen de eventuele kosten in overleg worden doorberekend.
 
Levert CV1001 ook in het buitenland? 
Nee, CV1001 levert geen goederen op buitenlandse adressen.
 
Levert CV1001 ook op zaterdag of doordeweeks na 18.00 uur? 
Ja, dit is mogelijk. 
 
GARANTIE
Voor alle producten die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het product doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.
Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde producten ook een zogenoemde fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de eventuele fabrieksgarantie vindt u in de documentatie van het betreffende product.
HEEFT U EEN KLACHT?
Wij streven ernaar dat u tevreden bent met ons en met alles wat u bij ons koopt. Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.
U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:
  1. Neem eerst contact met ons. Dit kan met behulp van ons contactformulier of per e-mail. 
  2. Nog niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk per e-mail naar klacht@CV1001.nl. U ontvangt dan een bevestiging dat wij uw klacht hebben ontvangen. Wij zullen uw klacht nogmaals beoordelen en, indien mogelijk, u een andere oplossing proberen te bieden.
 
 
LEVERING EN VERZENDING
Welke verzendkosten hanteert CV1001? 
In onderstaand schema vindt u de verzendkosten die wij in rekening brengen (afhankelijk van de grootte van de bestelde goederen).
Type verzending   Bedrag bestelling (incl. btw)       Verzendkosten incl. BTW
Pakketpost (kleine goederen)      Kleiner dan € 50,00 € 6,75
Pakketpost (kleine goederen) € 50,- en groter Gratis
Transport (grote goederen) Kleiner dan € 200,00 € 24,95
Transport (grote goederen) € 200,- en groter Gratis
Uitgezonderd zijn de Waddeneilanden en Zeeuws-Vlaanderen. Levering en eventuele extra kosten in overleg. De te leveren materialen worden zo dicht mogelijk bij het bezorgadres, op de verharde weg, naast de auto gelost. We kunnen vaak wel assistentie verlenen bij het verdere transport. Maar dit is niet standaard en voor risico van de klant.
 
Bij elk product op onze website staan de verwachte verzendkosten. Als u meerdere artikelen wilt bestellen, dan vindt u in het winkelwagentje de totale (eventuele) verzendkosten.
 
Wat is de levertermijn? 
Bij elk product op onze website staat de te verwachten levertermijn. De "verwachte" levertijd vermeld bij de artikelen op de website blijft altijd afhankelijk van de huidige voorraad bij onze leverancier(s).
MIJN ACCOUNT
Kan ik mijn gegevens onder Mijn account wijzigen? 
Nadat u bent ingelogd, kunt u via "Mijn account" uw gegevens wijzigen.
 
Hoe kan ik klant worden bij CV1001? 
Als consument kunt u klant van CV1001 worden door u te registreren. Na de registratie ontvangt u direct een e-mail met uw inloggegevens. U kunt dan al uw persoonlijke gegevens beheren, favorieten en bestellingen nakijken en verschillende nieuwsbrieven aanvragen. Zonder registratie is bestellen ook mogelijk.
 
Bent u een professionele afnemer?
Voor de professionele afnemer hanteren wij extra aantrekkelijke voorwaarden. 
 
Ik ben mijn klantnummer kwijt, wat nu? 
Bij particuliere klanten is het klantnummer uw e-mailadres. Als professionele klant kunt u inloggen met uw emailadres en bij "Mijn account" uw klantnummer terugvinden. Mocht u problemen hiermee ondervinden, neem dan contact op met CV1001.
 
Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen? 
Als u bent ingelogd, kunt u via "Mijn CV1001" uw e-mailadres aanpassen.
 
Ik ben mijn wachtwoord vergeten? 
Op het tabblad "Mijn account" staat een link "wachtwoord vergeten". Als u deze aanklikt wordt uw wachtwoord naar uw e-mailadres gestuurd.
 
Kan iemand anders op mijn klantnummer bestellen? 
Houd uw wachtwoord altijd geheim. Als derden misbruik maken van uw logingegevens en vervolgens bestellen, dan krijgt u wellicht de factuur thuisgestuurd. Is uw wachtwoord toch in handen van derden gekomen, stuur dan zo snel mogelijk een mail aan info@CV1001.nl. Wij kunnen dan uw account blokkeren en u voorzien van nieuwe gegevens.
 
Kan ik mijn wachtwoord wijzigen? 
Nadat u bent ingelogd, kunt u via "Mijn Gegevens" uw wachtwoord wijzigen.
 
 
RETOUREN ONLINE AANKOPEN (HERROEPINGSRECHT)
Als online consument heeft u het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij u daarvoor kosten in rekening brengen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen.
 
Als u in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden heeft besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste product of onderdeel heeft ontvangen.
Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht kunt u het product binnen uiterlijk 14 dagen aan ons retourneren, inclusief een mededeling, zoals het ingevulde modelformulier dat u een beroep doet op uw herroepingsrecht, naar de vestiging waar u de bestelling heeft geplaatst. Wij verzoeken u vriendelijk het product zoveel als mogelijk in de originele en onbeschadigde verpakking te retourneren, inclusief alle meegeleverde accessoires en documentatie.
 
TERUGBETALING
In geval van een herroeping ontvangt u alle betalingen, inclusief leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat u heeft aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt.
U draagt zelf de kosten voor de retourzending. Wij schatten dat deze kosten maximaal € 40,- zullen bedragen.
 
UITSLUITING HERROEPINGSRECHT
Het herroepingsrecht is uitgesloten voor zakelijke klanten en offline aankopen.
 
MODELFORMULIER VOOR HERROEPING
U kunt dit modelformulier als u de overeenkomst wilt herroepen.